Sorunlar

Bonus almadım. Ne yapmalıyım?
Alışverişinizi tamamladıysanız ve bonusunuz 5 gün içerisinde yansımadıysa, bu durum mağazanın bize alışverişiniz ile ilgili bilgi aktarmadığı anlamına gelmektedir. Bonusunuz da bu yüzden hesabınıza eklenmemiştir.

Alışverişinizi tüm tavsiye ve mağaza şartlarına uygun olarak yaptığınızdan eminseniz, lütfen Bonusum Nerede? formunu doldurunuz. Bu şekilde mağazayla iletişime geçebiliriz.

Artıway’de bulunan bazı mağazaların koşulları gereği manuel bonus eklemeye izin vermediğini, bu nedenle de Bonusum Nerede? formunda bulunmadıklarını bilgilendirmek isteriz.

Ek olarak, Bonusum Nerede? formunun alışveriş sonrasındaki ilk 6 ay içerisinde gönderilmesi gerektiğini, aksi takdirde takibinin yapılamadığını hatırlatmak isteriz.

Şifre sıfırlama e-postası tarafıma iletilmedi. Ne yapmalıyım?
Şifrenizi sıfırlamaya çalışıyorsanız ancak e-posta tarafınıza iletilmediyse, öncelikle dikkatlice e-postanızın spam klasörünü kontrol ediniz.

Eğer e-postayı burada da bulamadıysanız, lütfen E-posta almıyorum formunu doldurun. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağız.

Hesabım 8 saattir engelli. Ne yapmalıyım?
Eğer hesabınıza 3 defa yanlış şifre ile erişmeyi denediyseniz, hesap güvenliğiniz için hesabınız 8 saatlik bir süre için engellenir.

Engeli hızlıca kaldırmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Destek ekibimizden sizden IP adresinizi isteyecektir. IP adresinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Artıway üzerinden mağazaya geçiş yapamıyorum. Bildirim mesajı şöyle diyor: Adblock'u Devre Dışı Bırak. Ne yapmalıyım?
Alışverişinizi gerçekleştirirken tarayıcınızdaki reklam önleyici diğer eklenti/eklentileri kapatmanızı veya temiz bir tarama geçmişine sahip başka bir tarayıcı kullanmanızı öneririz.

Belirtmek isteriz ki, tarayıcı eklentilerinin birçoğu bonuslarınızın kaydedilmesi için kullanılan Artıway çerezlerine müdahale edebilecek çerezleri kullanmaktadır. Bu durumda bonus yansımama problemleri yaşayabilirsiniz. Bu nedenle, reklam engelleyicileri ve üçüncü parti tarayıcı eklentilerini devre dışı bırakmanızı tavsiye ediyoruz: AdBlock, friGate CDN, AliExpress Satıcı Kontrolü, Ali Araçları, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, ayrıca VPN / Proxy / Socks eklentileri vb. Anti-Banner işlevi açık olan Kaspersky Internet Security antivirüsünüz varsa, para iadesi ile alışveriş yaparken bu işlevi ayarlarda veya antivirüsün kendisinde devre dışı bırakmanızı öneririz.

Tarayıcımda AdBlock gibi reklam engelleyici eklentiler yüklü ise bonus/para iadesi kazanabilir miyim?
Artıway üzerinden mağazaya tıklama yaptığınızda tarayıcınızdaki çerezler ile sistem sizi tanıyarak alışveriş kaydınızı tutar ve bonusunuzun tanımamasını yapar. AdBlock gibi reklam engelleyici eklentiler kullandığınızda ise çerez takibi mümkün olmadığından bonus yansımama problemi yaşayabilirsiniz. Bu nedenle, alışverişinizi tamamlarken bu tür programları etkinsizleştirmenizi tavsiye ediyoruz.
Çerezler tarayıcıda nasıl aktifleştirilir?
İnternet tarayıcınızdaki çerezleri etkinleştirmek için, kullandığınız tarayıcı sürümüne göre belirtilen adımları takip edebilirsiniz. Çerez takibinin etkin olup olmadığını, tarayıcınızı yeniden başlatarak ve bu sayfayı yenileyerek kontrol edebilirsiniz.

Google Chrome:

1. Tarayıcı Çubuğu – Menü seçeneğini tıklayın;
2. Ayarlar seçeneğini tıklayın;
3. Gelişmiş ayarları göster seçeneğini tıklayın;
4. Gizlilik seçeneğinde İçerik ayarlarını göster seçeneğini tıklayın;
5. Çerezlerin altında Yerel verilerin ayarlanmasına izin ver (önerilen) seçeneğini seçin.

Microsoft Internet Explorer:

1. Tarayıcı penceresinin üstüne bulunan Ayarlar veya Ayarlar ikonu tıklayın;
2. İnternet seçenekleri bölümünü seçin;
3. Gizlilik sekmesinde bulunan Gelişmiş seçeneğini tıklayın;
4. Gelişmiş Gizlilik Ayarları iletişim kutusunda Otomatik tanımlama bilgisi işlemeyi geçersiz kıl seçeneğinin seçili olduğundan emin olun;
5. Birinci ve Üçüncü parti çerezlerini Kabul Et olarak ayarlayın;
6. Oturum tanımlama bilgilerine her zaman izin ver seçeneğini işaretleyin;
7. Tamam’a tıklayın;
8. Internet Explorer’dan çıkın ve tarayıcınızı yeniden başlatın.

Mozilla Firefox:

1. Menü ikonundaki menü tuşuna tıklayın;
2. İçerik Engelleme seçeneğine tıklayın;
3. Gizlilik & Güvenlik seçeneğine tıklayın;
4. İçerik Engelleme sekmesinde, Standart seçeneğini seçin.

Safari:

1. Safari > Tercihler’e tıklayın.
2. Gizlilik sekmesine tıklayın.
3. Çerezler ve web sitesi veriler bölümünde Her zaman izin veri seçin.
4. Tercihler penceresini kapatın.

E-posta almak istemiyorum. Abonelikten nasıl çıkabilirim?
Sizi mağazalarımızdaki ilgi çeken fırsatlardan haberdar etmek için e-posta iletişimini kullanıyoruz.

Buna rağmen, eğer abonelikten çıkmak istiyorsanız, lütfen E-posta ayarları sekmesini ziyaret edin. Bu sekmede Artıway’den alacağınız ileti türlerini de seçebilirsiniz.