Web sitesi üzerinden talepte bulunmak için lütfen giriş yaparak, Bonuslarım’da bulunan Ödeme Al butonuna tıklayarak banka bilgilerinizi doldurabilir ve ödeme talebinde bulunabilirsiniz.
Mobil uygulamadan talepte bulunmak için Profil – Bonus – Ödeme Al’a tıklayınız. Bilgilerinizi doldurarak ödeme talebinde bulunabilirsiniz.
Cep telefonunuza SMS ile gönderilecek tek kullanımlık şifre ile bonus ödeme talebinizi onaylayın. SMS almadıysanız, lütfen kişisel PIN kodunuzu kullanın.
Bonus transfer talebiniz 5 iş günü içerisinde işleme alınacaktır.
Ödemeniz 5 iş günü geçtiği halde henüz bankanıza ulaşmadıysa bilgilerinizin doğruluğundan emin olduktan sonra bizimle iletişime geçmenizi tavsiye ediyoruz.
- Ödemeyi alan kuruluş (banka) ödemenin kendi tarafında işlenmesini geciktirebilir, özellikle resmi tatillerde biraz daha uzun sürebilir. Bu durumda bankanız ile iletişime geçmenizi tavsiye ediyoruz;
- Finans ve güvenlik ekibimizin şüpheli bulduğu bir durum olduğu takdirde ödemeniz ekibimiz tarafından askıya alınabilir. Bu durumda, e-posta adresinize konu ile bilgi içeren bir e-posta gönderilecektir.
Bonus ödemenizin bu nedenlerden dolayı geciktiğini düşünmüyorsanız, lütfen doğru formu doldurarak bizimle iletişime geçin.
Not: Profilinizdeki bonus transfer talebinin iptali, talebin gönderildiği andan itibaren 24 saat içinde mümkündür. Talebinizin üzerinden 24 saatten daha uzun süre geçtiyse lütfen iptal için bizimle iletişime geçin.
Bonus transferinizin iptal olmasında aşağıdaki nedenler etkili olabilir. Bu nedenleri kontrol ederek, gerekiyorsa bilgileri düzenleyerek yeniden ödeme talebinde bulunabilirsiniz:
- Hatalı ödeme bilgileri nedeniyle ödemeniz iptal olmuş olabilir. Belirtmek isteriz ki, sistemizde ödeme bilgileriniz saklanmamaktadır, bu edenle bonus talebi onayladıktan sonra maalesef ödeme detaylarını doğrulayamamaktayız. Belirttiğiniz ödeme bilgilerinde hata olduğunu düşünüyorsanız talebinizi 24 saat içerisinde iptal edebilirsiniz;
- Geçersiz banka hesabı nedeniyle ödemeniz iptal olmuş olabilir. Banka hesap bilgilerinizde belirtilen ad ve soyadın aynısını girmelisiniz. Banka hesabınız aktif olmalıdır;
- Ödemeniz banka tarafından iptal edilmiş olabilir. Bu durumda bankanız ile iletişime geçerek bilgilerinizi kontrol etmeniz veya diğer ödeme detaylarını belirtmeniz gerekmektedir;
- Finans ve güvenlik ekibimiz ödemeniz ile ilgili şüpheli bir durum fark etmiş olabilir. Bu durumda tarafınıza konu ile ilgili e-posta gönderilecektir.